Nuffnang Ads

Thursday, November 13, 2014

Precious and happiest moment ever..part 1

Salam to blog readers…

Alhamdulillah , after all of the obstacles that we had gone through , akhirnya my wedding ceremony berjalan dgn meriah dan lancar..  Yup , the happiest moment in my life is the day when my wedding was held.. Tanggal 13th sept 2014 ,alhamdulillah saya bergelar isteri yg sah to a humble and charming guy named Zairi Azlan b Hj Safari yg sy kenal genap 8 tahun.. kebetulan on the 12th sept 2014 ,it was our anniversary berchenta yg ke 8 thun..then , on the 13th , kami selamat diijabkabulkan..alhamdulillah..alhamdulillah…syukur kepada Allah..hmm….:)

So , beberapa untaian kisah dan tatapan gambar untuk sy kongsikn dgn kawan2 n my blog readers …


Majlis perkahwinan saya diadakn di Port Dickson Golf n Country Club .  Hm… alhamdulillah ..agaknya mmg rezeki saya utk held my wedding di tempat yg agak memerlukan perbelanjaan yg lebih sedikit dri dibuat kt rmh..dewan lak all jauh2 ...but..itulah..berkat pertolongan adinda2 saya yg trsyg..hmmm..actually byk rasa terharu and sedih bila mngenangkn semua jasa2 mereka…tpi ..itulah…mungkin rezeki saya utk buat wedding disini…xde nada riak atau bangga…ikutkn hati mmg nk buat majlis yg sgt sederhana..tpi …mmg dah ditakdirkn ini rezeki saya Allah dah hulurkn jln..saya ikut and terima dgn hati yg sgt terbuka..;)…lgipun saya nak saudara mara n kwn2 yg dtg dari jauh rasa selesa n hilg penat ..dptrilex n xprlu brhimpit . brpns if buat kat rumah..

Actually , buat wedding kt tempat mcm ni , mmg ianya money constrain.. mahal berbanding jika dibuat di rumah..tpi..again…berkat prtlgn adinda2 saya , cable2 juga perlu ada..if not sgt susah nk deal n to get d affordable price … alhamdulillah…

Persiapan pelamin was done at nite . Ni la gambar pelamin saya semasa process pemasangan n sebelah paginya




Abg ipar enter frame sat.. monitoring pemasangan pelamin.




Yg ni yg dah siap.. cek mek aisyah yg rasmikn dulu ghupenyer..biase dier… ;)

 tgk tu..cek mek aisyah betul2 ronda n monitor satu kawasan Golf Club...rajin!:)






Yg ni pula preparation by PD Golf Club ..arrangements of d tables for VIP and Meja Makan Beradab..sgt sempurna n cantik hiasannya.. my fam requested 2VIP’s tables as well .
View utk hall ni pula mmg cantik which it is really located right in front of the golf field..mmg hijau la the view…sgt tenang ..:)

Masa  pihak Golf Club tgh setting up dtables n mak andam busy setting pelamin, saya mmg xdan nk jenguk2 sgt sbb  busy berinai di beauty spa . Yup, nnt ade post pendek utk crita saya berinai  di spa.. J


Ok..kita stop kat sini dulu ya sbb rsnye utk preparation ceciter , nk  share smpai sini shj.. Kisah my happiest moment yg ke 2, sy akan post di blog post yg baru k.:)

No comments:

Post a Comment